Spørsmål og svar
Her finner du svar på det meste. Om du ikke finner svar, kan du alltid ta kontakt på mail til post@dinide.no eller i kontaktskjemaet nederst på denne siden.
Spørsmål og svar
Leveringstid varierer etter hvilket produkt du bestiller. Varer med merking sendes fra oss 2-14 dager etter bestilling. Varer uten merking sendes dagen etter bestilling. Din pakke leveres i postkasse eller på nærmeste hentested avhengig av vekt og størrelse på pakken. Pakken har sporing, denne får du tilsendt når pakken sendes . Frakttid varierer etter hvor du bor, normalen er 2-4 dager, men det kan ta lengre tid i perioder der posten har ekstra mye pakker.
Fraktpris er 79,- Fri frakt når du handler for over 1000,-
Din pakke blir sendt med Posten. Din pakke blir levert i postkassen eller på nærmeste hentested avhengig av vekt/størrelse på pakken. Må du hente pakken får du alltid varsel om dette på mail eller SMS. Pakken har sporing som du får tilsendt når pakken blir sendt fra oss.
Vi samarbeider med Klarna og Vipps om betaling. Der kan du selv velge om du vil betale når du bestiller få faktura eller dele opp betalingen.
Du har rett til å heve kjøpet innen 14 dager etter at du mottok varen, uten å oppgi noen grunn til det. Den enkleste måten å benytte seg av angrefristen på, er å fylle ut returskjemaet som du laster ned her. Returadresse ser du i angreskjemaet.
For å overholde angrefristen er det nok at du gir oss beskjed om at du har bestemt deg for å trekke deg fra kjøpet før angrefristen har utløpt.
Du må sende varene tilbake til oss eller levere dem tilbake uten unødig forsinkelse, og uansett ikke mer enn 30 dager fra den dagen da du informerte oss om ditt ønske om å heve kjøpet. Du må selv betale frakt for retur.
Er varen behandlet på en slik måte at den ikke kan selges videre gjelder ikke angreretten. Merkelapper må være påsatt produktet. Eventuell emballasje må også følge med.
Om produktet er returnert i uforsvarlig stand har vi rett til å nekte refusjon.
Varer med navn eller annen personlig merking har ikke angrerett.
Om en artikkel er defekt, vennligst send en mail til post@dinide.no for å opprette reklamasjonssak. Det er viktig at det er godt spesifisert hva defekten er, slik at vi fortere kan gi deg tilbakemelding. Skriv alltid ordrenummer på din bestilling.
Når ordren er fullført får du automatisk en ordrebekreftelse på mail. Finner du ikke denne så kan du sjekke om du har skrevet feil mailadresse eller om den har havnet i søppelpost. Du får ny melding når pakken er sendt fra vårt lager.
Kontakt oss
Om du ikke finner infoen du trenger på vår side kan du sende oss en melding via kontaktskjemaet under. Da besvarer vi din melding så raskt som det lar seg gjøre.